x

передзвонити

пошук

*Зареєстровані користувачі можуть швидше оформляти замовлення, відстежувати їх статус і переглядати історію покупок.

Авторизація

кошик

Нова оптимізація Raptor 3 стала можливою завдяки 3D-друку

  • 24 серпень 2024 13:09:00
  • Переглядів: 44

Новий двигун SpaceX помітно об’єднав кілька частин у складніші компоненти, надруковані на 3D-принтері або додатково виготовлені за його допомоги. Незалежно від того, чи використовувалося  адитивне виробництво для швидкої ітерації нових і більш ефективних конструкцій або для прямої консолідації вузлів в окремі складні частини, новий двигун Raptor 3 від SpaceX є дивом інженерії та чітким свідченням того, що можливо за допомогою адитивного виробництва.




Ілон Маск підтверджує, що нова оптимізація Raptor 3 стала можливою завдяки адитивному виробництву, оскільки новий двигун SpaceX показує кілька частин, об’єднаних в одну. Raptor 3 — це вдосконалений дизайн двигуна Raptor, мета якого в кінцевому підсумку досягти 330 tf (3,2 МН) тяги в конфігурації розгін/рівень моря, з однією заявленою метою — усунути потребу захисних кожухів двигуна. Raptor 3 має значно спрощену конструкцію, яка містить велику частину сантехніки та датчиків, щоб підвищити надійність і покращити ефективність повторного входу. У 2024 році Маск оголосив, що Raptor 3 переходить у стадію виробництва на заводі McGregor.

Двигуни Raptor 3 не вимагають теплового захисту. Вони матимуть інтегроване охолодження та інтегровані контури вторинного потоку, які проходять через різні секції двигуна та позбавлять багатьох болтових з’єднань.




Якщо Raptor 3 збільшити до 300 тонн тяги на рівні моря, то кожен двигун матиме 2,95 мільйона Ньютонів тяги. У цьому випадку 35 двигунів Raptor 3 забезпечать 103,25 мільйона ньютонів тяги для 35-моторного надважкого прискорювача. Для порівняння, Saturn V мав 34,5 мільйона ньютонів тяги.

Надзвичайна консолідація з розробкою Raptor 2 і навіть більше з Raptor 3 чітко показує, як DfAM та адитивне виробництво можуть покращити конструкцію, щоб зробити її більш ефективною. Це одна з причин того, чому після початкового використання машин і сервісів EOS для ознайомлення з технологією SpaceX, як повідомляється, була одним із головних інвесторів у Velo3D, який вона допомогла розпочати, встановивши майже тридцять металевих систем AM у власній компанії. Крім того, повідомляється, що космічна компанія Ілона використовує кілька машин SLA від 3D Systems для непрямого виробництва за допомогою 3D-друкованого лиття.




Незрозуміло, чи має на увазі Маск у своїй публікації саму технологію чи процеси, які SpaceX розробила з використанням технології 3D-друку (або обох). У будь-якому випадку, у SpaceX багато інженерів працюють над AM, і результати очевидні для всіх.

 
message_pomylka