x
пошук

*Зареєстровані користувачі можуть швидше оформляти замовлення, відстежувати їх статус і переглядати історію покупок.

Авторизація

кошик

McLaren випускає новий гіперкар W1 з компонентами, надрукованими на 3D

  • 13 жовтень 2024 09:38:00
  • Переглядів: 80

Британський автовиробник McLaren представив новий гібридний гіперкар W1. Це перший гіперкар McLaren, випущений після того, як компанія співпрацює з Divergent Technologies, щоб використовувати свою адаптивну виробничу систему (DAPS) на основі 3D-друку. Платформа автоматизованого складання апаратно-програмного забезпечення використовується для виробництва спортивних автомобілів Czinger від Divergent, включаючи надрукований на 3D-принтері гіперкар 21C.

За словами McLaren, адитивне виробництво відкрило значну економію ваги для W1, підтримуючи «невпинне прагнення компанії до легкої ваги». Це призвело до того, що загальна вага автомобіля склала 1399 кг, що, як повідомляється, забезпечило «найкраще у своєму класі» співвідношення потужності до ваги 911 к.с./т, найвище серед усіх суперкарів McLaren.




Легка конструкція McLaren із підтримкою 3D-друку підтримує високоефективне прискорення W1. Автомобіль може розганятися 0-200 км/год (0-124 миль/год) за 5,8 секунди і 0-300 км/год (0-186 миль/год) менш ніж за 12,7 секунди. Його максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 350 км/год (218 миль/год).

W1 є останнім доповненням до добре відомого сімейства автомобілів McLaren «1», яке вже включає моделі F1 і P1 компанії. Новий гіперкар рекламується як найпотужніший у своєму класі в порівнянні з основними конкурентами. Ціни починаються з 2 мільйонів фунтів стерлінгів без урахування податків, і всі моделі вже розподілені між клієнтами.

W1 об’єднує абсолютно новий двигун внутрішнього згоряння MHP-8 V8 із вбудованим електродвигуном. У сукупності новий гіперкар може похвалитися вражаючою потужністю 1275 кінських сил.




Основним фактором стабільності та продуктивності нового автомобіля є розширене налаштування підвіски з підтримкою 3D-друку. Повідомляється, що передня і задня подвійні важелі, задні активні тягові тяги, адаптивна амортизація та активна підвіска McLaren Race Active Chassis Control III покращують контроль і комфорт під час поворотів на високих швидкостях.

Хоча технологія 3D-друку, яка використовується для виготовлення стійок передньої підвіски та поперечних важелів W1, ще не підтверджена, це слідує тому, що виробник автомобілів запровадив систему виробництва Divergent DAPS.

У липні McLaren підписав багаторічну угоду про співпрацю з каліфорнійською компанією з промислового цифрового виробництва. Партнерство спрямоване на покращення продуктивності транспортних засобів, стійкості та ефективності виробництва шляхом використання адитивного виробництва.

Поєднуючи металевий 3D-друк із технологіями генеративного проєктування на основі штучного інтелекту, DAPS відкриває швидку ітерацію дизайну, дозволяючи створювати кілька моделей автомобілів на одній машині.

За словами McLaren, ця технологія дозволить інтегрувати складніші конструкції в архітектуру транспортних засобів, одночасно підвищуючи ефективність виробництва та підтримуючи стійкіший ланцюжок поставок.

Компанія заявила, що спочатку використовуватиме DAPS для 3D-друку компонентів шасі для свого наступного покоління суперкарів, що дозволить зменшити вагу та покращити динамічні характеристики.




Майкл Лейтерс, генеральний директор McLaren Automotive, прокоментував, що потенціал економії ваги цієї технології «в кінцевому підсумку сприятиме покращенню досвіду водіння наших клієнтів і підтримає місію McLaren — розширити межі продуктивності».

Генеральний директор Divergent Кевін Цзінгер зазначив, що співпраця «говорить про прагнення McLaren до впровадження найефективніших технологій, щоб розширити межі клієнтського досвіду». Він додав: «DAPS пропонує виробникам автомобілів засоби використання обчислювальної потужності для створення повністю оптимізованих, виготовлених за допомогою цифрових засобів структур із неперевершеною свободою дизайну».

 
message_pomylka