x

передзвонити

пошук

*Зареєстровані користувачі можуть швидше оформляти замовлення, відстежувати їх статус і переглядати історію покупок.

Авторизація

кошик

3D-принтери будуть використовувати в залізничній сфері

  • 21 червень 2019 21:35:19
  • Переглядів: 1730

Два великих виробника в залізничній промисловості, Bombardier і Wabtec оголосили про проекти з розвитку виробничих потужностей, оскільки вони прагнуть поліпшити виробництво.


Bombardier збирається встановити ізраїльський 3D-принтер Stratasys F900 на своєму заводі в Хеннігсдорфі в Німеччині. F900 буде використовуватися для прискорення і налаштування виробництва залізничних 3D-деталей, скорочення дорогих великих запасних частин і підвищення гнучкості виробництва деталей, інструментів і прототипів поїздів і трамваїв, що постачають в Німеччину, Австрію і Швейцарію.
Виробник планує використовувати цю технологію принтера Stratasys для друку внутрішніх і зовнішніх 3D-деталей поїзда, таких як повітроводи, корпуси та кабельні тримачі. Bombardier також буде виготовляти 3D-друковані спеціалізовані інструменти для рейок, щоб прискорити процес виробництва і запуск нових платформ.


Замовлений 3D-принтер Stratasys буде використовувати смолу ULTEM 9085 для виробництва компонентів, раніше виготовлених зі скловолокна або олова. Ця смола забезпечує високий коефіцієнт міцності, а токсичність виробництва сумісна з європейськими залізничними стандартами.
Wabtec інвестує в можливості сполучного струменевого 3D-принтера GE Additive H2, що, за словами компанії, прискорить її адитивну стратегію і використання 3D-друку в транспортній галузі. Wabtec постачає запчастини для більшості основних систем залізничного транспорту у світі, які він виготовляє на більш ніж 100 заводах.
Струменевий 3D-принтер допоможе розробити і виготовити надійні і недорогі компоненти для локомотивів, транспортних і гірничодобувних компаній в дуже короткі терміни.


У процесах струменевого зв'язування використовуються два матеріали - порошкова основа і рідка сполучна. В даний час для виготовлення деталей використовується матеріал Н2 - нержавіюча сталь 316, проте інші матеріали знаходяться в стадії розробки, включаючи низьковуглеводну сталь.
Wabtec заявляє, що до 2025 року 3D-технології можуть бути використані при виробництві до 250 компонентів для залізниці. Виробник вже отримав свою першу машину H2, яка в даний час знаходиться в лабораторіях GE Additive в Цинциннаті, де команди Wabtec працюють разом з GE над розробкою технологій до того, як машина буде переведена на завод Grove City в Пенсильванії в кінці цього року.

 
message_pomylka