Versarien завершує проєкт будівництва шосе за допомогою 3D-друку
- 19 березень 2023 08:11:32
- Переглядів: 435
Група Advanced Materials Engineering Versarien PLC оголосила про завершення фази будівництва проєкту цивільного будівництва, який спирається на технологію 3D-друку, зроблену з дочірньою компанією Costain Group PLC. Versarien працював із Costain для розробки дизайнів та впровадження у виробництво 3D-друку підпірної стінки.
Традиційно конструкції були виготовлені зі збірного бетону, використовуючи широке сталеве армування і з обмеженнями на форми конструкцій, здатних бути збірними. Завдяки використанню лужного активованого цементного матеріалу (AACM) та технології 3D-друку компанія створила вигнуту форму, яка, за його словами, природно сильна й не потребує такого ж підкріплення.
Під час процесу 3D-друку в структурі було встановлено серію датчиків відповідно до схеми, наданої з Кембриджського університету, яка працює над ініціативою національних доріг. Надані дані включають температуру та рух від точки друку до продуктивності структури на місці.
Versarien працювали з дочірньою компанією Costain Group PLC над розробкою дизайну 3D-друкованої бетонної підпірної стіни для використання у проєктах будівництва автомагістралей. Це частина партнерства «Цифрові дороги майбутнього», яке є співпрацею під керівництвом Кембриджського університету, компанії Costain та National Highways, партнером якої є Versarien. Versarien повідомляє, що побудована підпірна стіна має бути «найближчим часом доставлена та встановлена на одному з проєктів Costain для національних автомагістралей».
Ніл Рікеттс, головний виконавчий директор Versarien, сказав: «Ми раді співпрацювати з Costain для створення цієї інноваційної структури, яка, на нашу думку, забезпечує значні переваги, порівняно з тими, що вироблялися з використанням традиційних методів виробництва. Використовуючи експертизу та розуміння новітніх методів Versarien у галузі матеріалів, ми підкреслили, як можуть використовуватися нові технології для забезпечення рішення для підвищення продуктивності продукту, зниження витрат та зниження вуглецевого сліду. Ми вважаємо, що це перше використання тривимірного будівництва в національному проєкті автомагістралей, і ми з нетерпінням чекаємо на встановлення Headwall, демонструючи життєздатність та привабливість використання цієї технології та ноу-хау Versarien у майбутніх проєктах».