x

передзвонити

пошук

*Зареєстровані користувачі можуть швидше оформляти замовлення, відстежувати їх статус і переглядати історію покупок.

Авторизація

кошик

Velo3D оголошує про запуск Flow Developer

  • 04 березень 2024 14:34:00
  • Переглядів: 75

Flow Developer — це нова пропозиція у версії Velo3D Flow 7.0 програмного забезпечення для підготовки до друку, і, як кажуть, «розблокує повну прозорість і контроль параметрів, що використовуються в процесі 3D-друку». За допомогою Flow Developer користувачі тепер зможуть передавати свій досвід і знання з попередніх проєктів, розробляти нові матеріальні процеси та контролювати свої цілі оптимізації.

Velo3D розробив новий інструмент для надання доступу на рівні редактора до параметрів друку, забезпечуючи користувачам «максимальну гнучкість і контроль» під час роботи з їхньою системою виробництва металевих добавок Velo3D. Це дозволить користувачам імпортувати перевірені параметри з минулих проєктів, оптимізувати параметри за замовчуванням для конкретних потреб застосування та розробляти нові набори параметрів для підтримки нових матеріалів та їх застосувань.

Перед загальним випуском для ширшої клієнтської бази Velo3D зробив інструмент розробника доступним для вибору клієнтів для отримання зворотного зв’язку – серед користувачів раннього доступу була компанія ракетних двигунів Ursa Major. Під час цієї фази раннього доступу Velo3D каже, що інженери безпосередньо передали свої власні параметри на свої принтери Velo3D «з винятковими результатами».




«Отримати повторювані результати на різних металевих 3D-принтерах може бути складно — навіть якщо це однакова модель принтера — однак рішення Velo3D може постійно виробляти деталі в межах специфікацій на будь-якому з принтерів, що забезпечує величезні переваги для компаній, які шукають, щоб масштабувати виробництво своїх деталей», — прокоментував менеджер з виробництва добавок Ursa Major Томас Поморскі. «Коли наша команда вперше тестувала Flow Developer, ми передали параметри, розроблені в системі, відмінній від Velo, сподіваючись, що зможемо легко створити ту саму частину в системі Velo3D, а потім скористатися перевагами масштабованості, яку вона надає. З першої спроби ми імпортували деталь із дуже складними, чутливими функціями та досягли неймовірних результатів, які відповідали специфікації. Відтоді ми виконали той самий процес з іншими деталями і в деяких випадках змогли скоротити час друку майже на 50% без шкоди для точності чи якості».

«Місія Velo3D завжди полягала в тому, щоб забезпечити рішення для адитивного виробництва, яке забезпечує повторюваність від машини до машини, що все ще є великим недоліком застарілих металевих 3D-принтерів», — сказав Бред Крегер, генеральний директор Velo3D. «Раніше ми робили це, забезпечуючи попередньо визначені параметри в системі, через що клієнти бажали знати, що знаходиться всередині нашого «чорного ящика», і шукали більшої гнучкості. Коли ви поєднуєте Flow Developer із нашою здатністю створювати ідентичні частини за допомогою одного файлу для друку, ми досягаємо ідеального балансу між зручністю використання, повторюваністю та гнучкістю. Це дозволило цим клієнтам з раннім доступом думати нестандартно про звичайне адитивне виробництво, щоб вийти за межі своїх поточних обмежень і реалізувати реальну масштабованість виробництва для своїх деталей».


 
message_pomylka