x

передзвонити

пошук

*Зареєстровані користувачі можуть швидше оформляти замовлення, відстежувати їх статус і переглядати історію покупок.

Авторизація

кошик

Q5D запускає роботизовану комірку CY1000 CNC для адитивного виробництва

  • 25 квітень 2023 12:31:52
  • Переглядів: 268

Британський виробник обладнання для автоматизації джгутів проводів Q5D оголосив про запуск свого 5-осьового роботизованого модуля CY1000 з ЧПУ для адитивного виробництва. 5-осьовий роботизований осередок з ЧПУ вирішує найскладніше завдання автоматизації: впровадження електричних з'єднань у складніші вироби. У порівнянні з традиційними джгутами проводів, CY1000 автоматично, економічно та безпечно вставляє компоненти, з'єднання та провідники у металеві, керамічні або полімерні вироби. Унікальний процес, який компанія називає «Інтеграція електричних функцій», усуває необхідність в окремих джгутах проводів, зводить до мінімуму конструктивні обмеження, ймовірність перетирання та пошкодження навколишнім середовищем, підвищує надійність та знижує витрати. Ланцюжки постачання можна захистити та спростити, усунувши залежність від робочої сили.

Генеральний директор Q5D Стівен Беннінгтон заявив: «Нині майже всі джгути проводів на цьому ринку вартістю понад 200 мільярдів доларів виготовляються вручну. З електрифікацією, інтернетом речей та нульовим попитом на кабелі автоматизація – єдиний спосіб не відставати».

CY1000 оснащений міцним порталом зі сталевим каркасом та роботизованою платформою. Він призначений для автономного використання чи простої інтеграції до технологічної лінії. Машина може використовувати різні спеціальні інструменти для екструдування дроту та широкого спектра полімерів. Він також може розміщувати електричні роз'єми та компоненти. Завдяки цим численним можливостям CY1000 створює 3D-форми та з'єднує їх за допомогою точної вбудованої проводки.



Гнучкість CY1000 має вирішальне значення підвищення продуктивності. Користувачі CY1000 зможуть формувати більші компоненти діаметром до 1 м завдяки робочій зоні 1000 мм x 300 мм, а також кілька дрібніших деталей шляхом лиття або штампування перед завантаженням у виробничу комірку. Верстат позиціонує деталь і додає електричні функції відповідно до вказівок конструктора з використанням системи CAD/CAM на базі Siemens NX, але з контролером руху, постпроцесором, симулятором та іншими інструментами.

Зовнішні розміри CY1000 становлять 2300 мм завширшки, 2170 мм завдовжки й 2320 мм заввишки, а осі головки й станини здійснюють до 70 оборотів за хвилину. Осі X та Y працюють зі швидкістю 1 м/с, вісь Z зі швидкістю 0,5 м/с. Для керування машиною використовуються сенсорний екран та клавіатура. Q5D налаштує кожен CY1000 відповідно до його передбачуваного застосування і поставить машину з полімерними та провідними кінцевими ефекторами. Проводка може бути з неізольованої або ізольованої міді діаметром до 3 мм. За словами компанії, кінцеві ефектори з провідним чорнилом будуть доступні пізніше цього року.

Проводка може бути поєднана з остаточним складанням завдяки автономному виробничому осередку CY1000, що усуває дороге транспортування важких джгутів. Джгути проводів часто є останньою перешкодою для повної автоматизації для виробників всього, від автомобілів до ручних інструментів. Зазвичай вироблені вручну, вони стають все складнішими, важчими, схильними до зносу, а також дорогими у виробництві та обслуговуванні. Складання кінцевого продукту зазвичай відбувається за тисячі миль. Це збільшує вартість, складність та ризик, пов'язані з ланцюжком поставок.

Очікується також, що CY1000 вплине на навколишнє середовище. Зменшуючи ланцюжок поставок та усуваючи необхідність у кабелях із завищеними характеристиками, машина може призвести до зниження ваги та зниження витрати палива. Дослідження, проведене в авіаційному секторі, показало, що впровадження CY1000 може забезпечити зниження ваги більш ніж на 10 фунтів (4,5 кг) на крісло в літаку, що відповідає передбачуваній економії палива в розмірі 0,5 тонни на рік для широкофюзеляжного літака. Також збільшення доступного простору завдяки заміні окремих джгутів проводів та їх кріплень. Зниження ваги збільшує дальність польоту літака та знижує викиди CO2. З іншого боку, до кожного сидіння можна додати більше функцій без збільшення ваги, тим самим підвищуючи зручність пасажирів.


 
message_pomylka