Нове сідло Prologo Scratch M5 PAS 3DMSS
- 10 травень 2025 11:05:00
- Переглядів: 17
Італійський бренд велосипедних компонентів Prologo випустив нову версію свого сідла Scratch M5 PAS, зберігаючи форму, якій вже довіряють такі професіонали, як Йонас Вінгегард, Еган Берналь, Сепп Кусс та Ромен Барде. Хоча геометрія залишається незмінною, головне оновлення полягає в 3D-друкованому чохлі сідла, розробленому для покращення комфорту та розподілу тиску без зміни посадки.
Нова модель під назвою Scratch M5 PAS 3DMSS зберігає свій компактний профіль 250 x 140 мм і продовжує використовувати основу з довговолокнистого вуглецевого волокна, що впорається з впорскуванням. Цей матеріал є стандартом у всій лінійці продуктивності Prologo, цінуючи його за баланс низької ваги, жорсткості та пружності.
Для цієї версії італійський бренд використав 3D-друк для виготовлення верхньої поверхні. За даними BikeRumor, багатосекційна система Prologo (MSS) була поєднана з цифровою проєкцією світла, киснепроникною оптикою та інженерними смолами. Це дозволило досягти точної структурної варіації по всій поверхні сідла, хоча бренд 3D-принтера не розголошується.
За даними CyclingWeekly, 3D-друкована поверхня відповідає схемі MSS, розділяючи сідло на три основні зони: передню, центральну та задню. Кожна зона побудована з двох шарів з різною геометрією та щільністю для кращої підтримки різних ділянок тіла велосипедиста.
Задня частина має форму, яка стабілізує сідничні кістки під час потужних зусиль. Центральна частина спрямована на зняття тиску на м'які тканини. Ближче до передньої частини конструкція підтримує велосипедистів, які зміщуються вперед під час підйомів або спринтів.
Розробка макета була здійснена на основі картування тиску за допомогою системи підбору MyOwn від Prologo. Дані, зібрані як від професійних, так і від велосипедистів-аматорів, допомогли сформувати те, як кожна зона сідла реагує на різні фази педалювання.
Центральний канал, відомий як Perineal Area System (PAS), залишається частиною конструкції. Він призначений для зменшення оніміння шляхом зняття тиску в центрі та покращення кровотоку під час тривалих поїздок.
Італійська компанія запропонувала два варіанти рейок. Легша версія, вагою 176 г, оснащена рейками Nack, виготовленими з вуглецевого волокна, армованого кевларом та алюмінієвими нитками. Друга версія, що використовує рейки Tirox з легкого сплаву, важить 209 г. Роздрібна ціна встановлена на рівні 390 та 290 євро відповідно, а доступність очікується з травня.
Кожен велосипедист, незалежно від того, новачок він чи професіонал, знає, наскільки важливим є зручне сідло. А завдяки 3D-друку це стало ще більш можливим.