IperionX постачає компанії Ford перероблені титанові деталі, підвищуючи стійкість та безпеку ланцюга поставок
- 19 липень 2023 09:52:41
- Переглядів: 828
Розробник титану з Північної Кароліни IperionX постачатиме Ford, багатонаціональному виробнику автомобілів, перероблений титан з низьким вмістом вуглецю. Ця заява була зроблена у зв'язку з тим, що Ford прагне зменшити свій вуглецевий слід, взявши на себе зобов'язання досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року.
Угода про обсяги робіт (SoW) є частиною співпраці між двома компаніями з розробки, тестування та 3D-друку титанових компонентів для майбутніх серійних автомобілів Ford Performance.
Деталі, виготовлені адитивно з використанням титану, мають високу корозійну стійкість, довговічність і чудове відношення міцності до ваги в порівнянні з деталями, виготовленими з альтернативних матеріалів. Це робить їх ідеальними для використання в автомобільній промисловості.
Крім того, титан IperionX може бути повністю перероблений наприкінці терміну служби продукту. Це підвищує стійкість компонентів і має важливе значення для створення повністю замкненого ланцюжка постачання автомобілів з низьким рівнем викидів вуглецю. IperionX стверджує, що це неможливо з іншими комерційно доступними процесами виробництва титану.
"Ми пишаємося тим, що співпрацюємо з Ford, щоб прискорити розгортання стійкого замкнутого ланцюжка поставок титану для світового автомобільного ринку", - прокоментував генеральний директор IperionX Тасо Аріма. «Наш низьковуглецевий металевий титан унікально виготовлений з 100% переробленого титану і може значно покращити ланцюжки поставок автомобілів шляхом використання високоміцних титанових компонентів, які стали майже вдвічі легшими».
Ця угода встановлює комплексну програму випробувань якості та міцності титанового матеріалу IperionX. Підрозділи Ford зі сталого розвитку та передових матеріалів вже провели низку процедур тестування. Ці випробування підтвердили, що титан IperionX перевершує параметри, встановлені міжнародними стандартами ASTM.
Всеосяжне «завершальне дослідження» також буде проведено у рамках SoW. Це дозволить оцінити низку варіантів обробки поверхні титанових компонентів. Ці дані зрештою будуть використані для визначення остаточної конструкції та питомої вартості титанових компонентів, що використовуються у серійних автомобілях Ford Performance.
Це співробітництво вписується в ширшу ініціативу Ford щодо забезпечення безпеки їх ланцюжків постачання, підвищення стійкості та скорочення викидів вуглекислого газу. Наприклад, Ford нещодавно приєднався до коаліції першопрохідників. Ця ініціатива включає глобальну коаліцію з більш ніж 50 компаній, які використовують свою купівельну спроможність для створення ранніх ринків чистих технологій.
Крім Ford, до цієї коаліції входять транснаціональні компанії, такі як Volvo, Airbus, Apple, Amazon і Microsoft. Ініціатива спрямована на розширення масштабів нових технологій, які потрібні для переходу до нульового рівня викидів до 2050 року.
Нещодавня оцінка життєвого циклу (LCA), проведена EarthShift Global, незалежною консалтинговою компанією LCA, оцінила титанову пропозицію IperionX. За даними LCA, титановий порошок, що виробляється на демонстраційному заводі IperionX у Вірджинії, має потенційно вуглецевий слід протягом життєвого циклу, що становить 7,8 кг еквіваленту діоксиду вуглецю на кг. За даними IperionX, це найнижчий кількісний вуглецевий слід за весь життєвий цикл комерційного титанового порошку. Фактично цей вуглецевий слід більш ніж на 90% нижче, ніж у конкуруючих порошків титану, отриманих плазмовим розпиленням.
IperionX має багату історію співпраці з організаціями для підвищення їх стійкості та безпеки ланцюжка постачання. Наприклад, раніше цього року було оголошено, що IperionX співпрацює із виробником помп Carver Pump для 3D-друку титанових деталей помп для ВМС США.
Передбачається, що шляхом використання перероблених титанових порошків IperionX, вироблених у США, ВМС США зможуть скоротити терміни постачання критично важливих компонентів, підвищити доступність обладнання та стійко відновити ланцюжок постачання металевого титану до США.