Donkervoort інтегрує 3D-друковані повітряні охолоджувачі Conflux у суперкар P24 RS.
- 24 травень 2025 10:27:00
- Переглядів: 18
Нідерландський виробник суперкарів Donkervoort Automobielen об'єднався з австралійським спеціалістом з теплових технологій Conflux Technology для розробки повітряних охолоджувачів з водяним наддувом (WCAC), надрукованих на 3D-принтері, для майбутньої моделі P24 RS, що є віхою у застосуванні адитивного виробництва рівня Формули-1 для автомобілів, дозволених для дорожнього руху.
Співпраця, детально описана в останній статті Donkervoort «Living the Drive: Engineering Chapter», зосереджена на надлегкій, компактній системі теплового управління, розробленій за допомогою адитивного виробництва. Нові рідинно-повітряні блоки WCAC важать лише 1,4 кг кожен, порівняно з 16 кг традиційних повітряних систем, що забезпечує покращену реакцію дросельної заслінки, покращену компоновку та значне зменшення об'єму моторного відсіку.
Спеціальні охолоджувачі повітря з водяним наддувом (WCAC) від Conflux забезпечують чіткішу реакцію дросельної заслінки, покращену компоновку та зменшену вагу.
«Ми поставили перед собою завдання знайти найкращий спосіб охолодження впускного повітря, і Conflux це зробив», — сказав Деніс Донкервурт, керуючий директор Donkervoort. «Ми надали Conflux наші точні специфікації, і вони запропонували настільки ефективне рішення, що ми змогли навіть зменшити його розмір порівняно з оригінальним прототипом».
Кожен охолоджувач повітря Conflux виготовляється на 3D-принтері з алюмінієвого сплаву з індивідуальною геометрією ребер, щільністю та розмірами, щоб вони розміщувалися безпосередньо між турбокомпресорами двигуна PTC та дросельними заслінками. Блоки підтримуються тонкостінною системою радіаторів, яка потребує менше охолоджувальної рідини та площі поверхні, ніж звичайні радіатори.
Майкл Фуллер, засновник Conflux, додав: «Це технологія охолодження Формули-1, масштабована для доріг. Така співпраця показує, як адитивне виробництво може забезпечити високопродуктивні рішення в умовах обмеженого виробництва автомобілів».
Переміщення конденсаторів WCAC у моторний відсік та скорочення впускного тракту забезпечує швидшу подачу повітря до камери згоряння, тим самим підвищуючи ефективність двигуна та швидкість реакції водія. У поєднанні з турбокомпресорами Van der Lee, ця теплова інновація є ключовим елементом еволюції Donkervoort своєї легкої платформи двигунів PTC.
Це оголошення відбувається після ширшого просування Conflux Technology на міжнародні ринки та автомобільні додатки. У квітні 2025 року компанія запустила британський центр для підтримки європейських клієнтів та розширення виробництва своїх теплообмінників, надрукованих на 3D-принтері. Conflux є однією з компаній, що зростають, використовуючи адитивне виробництво для переосмислення теплових систем. Нещодавні дослідження показали, що конденсатори, надруковані на 3D-принтері, можуть перевершувати традиційні конструкції, що підкреслює переваги в продуктивності рішень для охолодження на базі AM.