Олімпійський велосипед Team GB 2024 із 3D-друкованими деталями від Renishaw
- 13 травень 2024 22:34:00
- Переглядів: 379
Компанія British Cycling офіційно представила трековий велосипед Team GB для Олімпійських ігор у Парижі 2024 року з кількома компонентами, виготовленими за допомогою технології 3D-друку Renishaw.
Renishaw разом з Lotus Engineering і Hope Technology продовжили співпрацю з British Cycling, яка розпочалася напередодні Олімпіади в Токіо 2020 року. Разом вони розробили те, що British Cycling описав як трековий велосипед «світового класу», зосередившись на зменшенні ваги деталей і покращенні аеродинаміки. Протягом останніх трьох років перед Renishaw було поставлено завдання розробити та додатково виготовити кривошип, опорний міст сидіння, дропаути та підсідельний штир велосипеда. За допомогою адитивного виробництва компанія British Cycling змогла виконати кілька ітерацій дизайну в процесі, щоб оптимізувати набір складних і аеродинамічних геометрій, які були б неможливі за використання традиційних технологій виробництва.
Після Ігор 2020 року в Токіо одним із компонентів, який було визначено як потенційну область для вдосконалення, був кривошип. Тому компанія Renishaw допомогла розробити внутрішню структуру титанового кривошипа, щоб створити оптимізовану легку деталь. Для цього він включив внутрішню структуру решітки, оптимізовану для збільшення щільності, де це необхідно для підтримки міцності частини, і меншої щільності, де це можливо, щоб допомогти зменшити вагу велосипеда. Надруковані на 3D-принтері деталі були виготовлені на верстаті RenAM 500Q компанії Renishaw.
На велосипедах їздитимуть британські велогонщики на трекових Олімпійських іграх у Парижі 2024 року. Вони відбудуться з 5 по 11 серпня на Національному велодромі Олімпійських ігор у Парижі 2024 року.
«Після того, як команда Великобританії привезла додому сім олімпійських медалей з Олімпіади в Токіо, ми були раді, що нас попросили продовжити наше партнерство з британською командою з велоспорту та розробити компоненти для велосипеда Paris 2024», — сказав Бен Коллінз, провідний інженер із застосування адитивного виробництва Renishaw. «Об’єднавши найкращих британських інженерних талантів, ми змогли ще більше вдосконалити дизайн і продемонструвати, як адитивне виробництво може створювати міцні, але легкі деталі для велоспорту, одночасно демонструючи ці переваги іншим галузям. Кожен велосипед підбирається відповідно до вимірювань спортсменів, що є складнішим і дорожчим за допомогою традиційних технологій виробництва, тому це чудовий приклад ролі адитивного виробництва у виготовленні на замовлення.
«Було чудово спостерігати за успіхом команди Великобританії та велосипеда в останньому олімпійському циклі, і ми раді побачити, як велосипед показує себе в Парижі після створення роздільного підсідельного штиря, мосту сидіння, дропаутів і рукоятки. Наша мета щодо цього олімпійського велосипеда — ще більше розширити кордони з технологією 3D-друку, але при цьому досягти високопродуктивних компонентів, які адаптовані до гонщиків і відповідають олімпійським вимогам щодо міцності та ваги».
«Як лідер в галузі адитивного виробництва, компанія Renishaw надала підтримку в проєктуванні та виробництві моделей аеродинамічних труб і деталей прототипів під час розробки паризького олімпійського велосипеда», — додав Олівер Кедді, провідний інженер проєкту British Cycling. «Однак внесок Renishaw не обмежується розробкою, оскільки ключові елементи велосипеда, включаючи підсідельні штирі та рукоятку, тепер також виготовляються за допомогою адитивного виробництва, що демонструє його потужність у велоіндустрії. Команда Renishaw була неймовірно надійною протягом усього процесу розробки деталей напередодні Олімпіади 2024 року», — пояснив Кедді. «Очевидно, що вони так само, як і ми, прагнуть досягти досконалості в цьому проєкті. Це також цінують спортсмени, які наполегливо працюють, щоб підготуватися до змагань влітку».
Велосипед також має вилку та кермо Lotus із заднім краєм, які підтримують покращене аеродинамічне позиціонування, і раму Hope HBT Paris. Кожен компонент велосипеда розроблено з урахуванням потреб водія.