x

передзвонити

пошук

*Зареєстровані користувачі можуть швидше оформляти замовлення, відстежувати їх статус і переглядати історію покупок.

Авторизація

кошик

McDonald’s освітлюватиме свої заклади за допомогою 3D-друкованих світильників

  • 31 липень 2024 16:24:57
  • Переглядів: 60

McDonald’s має амбітні цілі щодо сталого розвитку. Він хоче скоротити свій вуглецевий слід на 60% до 2030 року та шукає способи зробити це, де це можливо. Це стосується дизайну та внутрішнього оздоблення ресторанів. Марк Почерт, старший директор глобальної інтеграції дизайну в McDonald’s Corp, пояснює: «Ми розробляємо моделі нових магазинів і відкриття по всьому світу, для всіх наших 38000 ресторанів. У нас є кілька вимог, які не підлягають обговоренню. Отже, готових рішень не існує. Ми хочемо володіти правами інтелектуальної власності, і нам потрібно масштабоване рішення за короткий час. І ми хочемо, щоб усе це було за конкурентоспроможною ціною».




Тому гігант швидкого харчування співпрацює з Philips MyCreation, підрозділом Philips, щоб реалізувати нову концепцію дизайну освітлення за допомогою 3D-друку. У всіх 38000 закладів McDonald’s планується встановити власноруч надруковані 3D-світильники з унікальними тисненими круглими підвісками. Виробляючи ці абажури з перероблених матеріалів на найближчих підприємствах, McDonald’s прагне зменшити забруднення навколишнього середовища, скоротити витрати на комунальні послуги та мінімізувати відходи порівняно з традиційними методами.

За словами Марка Почерта, старшого директора глобальної інтеграції дизайну в McDonald’s, він спочатку сумнівався в здійсненності їхньої концепції освітлення, яка потребувала унікального дизайну, якого немає в стандартній комплектації. Дизайн включав підвісні світильники з напівпрозорою напівсферичною структурою, рельєфним малюнком на поверхні та іншим візерунком на верхній частині.




Складність виготовлення необхідної прес-форми поставила перед McDonald’s значні труднощі. Однак, дізнавшись про можливості Philips MyCreation у соціальних мережах, команда вирішила зв’язатися з ними. Після двох раундів 3D-друкованих зразків McDonald’s переконався, що Philips MyCreation зможе задовольнити їхні вимоги.

Лише за три місяці надрукований на 3D-принтері дизайн підвісного світильника отримав схвалення та перевірку. Це рішення не тільки виправдало очікування McDonald's щодо дизайну, але й відповідало його цілям сталого розвитку, які включають зменшення викидів вуглекислого газу на 60% до 2030 року. Завдяки використанню принаймні 55% переробленого або біорозкладного пластику та місцевому виробництву абажурів транспортні викиди були зменшені й терміни доставки скорочені. 


          


За словами гіганта швидкого харчування, партнерство буде розширено по всьому світу, і McDonald's має намір запровадити освітлювальне рішення Philips MyCreation у ресторанах понад 100 країн до 2024 року. Це впровадження охопить регіони від Аргентини до Японії та від Аляски до Австралії.

 
message_pomylka